Elk glasschilderij in verschillende afmetingen
Op maat gemaakt, 100% echt glas
Altijd gratis verzending
Eigen foto op glas
0
0
Elk glasschilderij in verschillende afmetingen
Op maat gemaakt, 100% echt glas
Altijd gratis verzending

Verzenden en bezorgen

Op deze pagina vind je antwoorden op de meestgestelde vragen met betrekking tot verzenden en bezorgen.

Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling ontvang?

Jouw glasschilderij wordt pas gemaakt als jij het bestelt. Specifiek voor jou op maat gemaakt. De gemiddelde levertijd bedraagt circa 20 tot 30 werkdagen (4-6 weken). Uiteraard begrijpen wij dat je eigenlijk niet wilt wachten, maar het is het wachten altijd meer dan waard :-)!

Wat zijn de bezorgkosten?

Wij rekenen geen verzendkosten. Alle bestellingen in Nederland worden gratis verzonden!

Naar welke landen verzenden jullie?

Wij verzenden in principe alleen binnen Nederland. De voornaamste reden is de kwetsbaarheid van onze producten bij het internationaal versturen. Wil je jouw schilderij naar een ander land verzenden? Stuur ons dan een e-mail op [email protected]. Wij kijken dan naar de mogelijkheden.

Hoe wordt mijn bestelling verstuurd?

Wij werken samen met verschillende vervoerders, onder andere GLS en DHL. Daarnaast worden ook gespecialiseerde bezorgdiensten ingezet voor de grote(re) maten. Wij hebben met alle vervoerders afspraken gemaakt hoe om te gaan met deze kwetsbare pakketten. Samen streven wij ernaar je bestelling zo snel mogelijk te leveren.

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

Als je bestelling verzonden wordt, ontvang je per e-mail de track & trace informatie waarmee je de levering kan volgen. Daarbij wordt door de bezorgdienst aangegeven wanneer ze de bestelling komen bezorgen inclusief een indicatie van de tijd. Tevens kun je de track & trace gebruiken om op de dag zelf je pakket te volgen en op de hoogte te blijven van de leverstatus.

Wanneer ontvang ik mijn track & trace code?

Zodra jouw bestelling is klaargemaakt voor verzending ontvang je een e-mail met de track & trace informatie.

Wat moet ik doen als ik mijn bestelling nog niet ontvangen heb?

In principe zou je binnen 3-4 werkdagen na verzendbevestiging je bestelling moeten ontvangen. Het weekend telt daarbij niet mee als werkdagen. Dit is iets langer dan de reguliere 102 werkdagen maar dat komt omdat jouw bestelling handmatig wordt gesorteerd bij de vervoerder. Vanwege (vaak) de omvang en ook de kwetsbaarheid van het product. Heb je na 3-4 werkdagen na verzendbevestiging je bestelling nog niet ontvangen? Stuur dan een e-mail naar [email protected]. Wij gaan dan direct bekijken wat er aan de hand is en helpen je zo snel mogelijk verder.

Wat moet ik doen als mijn bestelling met schade arriveert?

Wij vinden het heel vervelend als je glasschilderij beschadigd geleverd wordt. Hoewel wij er alles aan doen om dat te voorkomen, kan het helaas toch gebeuren dat je pakket beschadigd raakt tijdens het transport. Uiteraard willen we dat correct voor je oplossen! Neem zo snel mogelijk contact met ons op via [email protected]. Vermeld in de e-mail je ordernummer en stuur foto's mee van het beschadigde glasschilderij en van de (beschadigde) verpakking. Wij nemen dan contact met je op om dit netjes en snel voor je oplossen. Bewaar de verpakking en beschadigde glasschilderij totdat er een oplossing is. Als wij je vragen om het product retour te sturen vanwege de schade, dan betalen wij vanzelfsprekend de verzendkosten. Stuur je glasschilderij nooit terug zonder eerst contact te hebben gehad met onze klantenservice.

 

Heb je een vraag of wil je advies?

E-mail ons

Binnen 24 uur antwoord
(op werkdagen)

E-mail bericht

WhatsApp ons

Binnen 24 uur antwoord
(op werkdagen)

WhatsApp bericht

Bel ons

Maandag t/m vrijdag:
10:00 - 17:00 uur

085-0600235
9,8Review LogoWij scoren een 9,8 op WebwinkelKeur

Glazenschilderijen.nl

Japansetuinlaan 4
3452 RV Vleuten
Nederland

BTW-nummer: NL001866409B76
KvK-nummer: 73633895

Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? JaNeeMeer over cookies »