Grootste collectie - ruim 2.500+ schilderijen
Verschillende formaten - alles op 100% écht glas
Meer dan 7.500 blije klanten - klantbeoordeling 9+
Review LogoKlantbeoordeling 9,8 - WebwinkelKeur
Eigen foto op glas
0
Grootste collectie - ruim 2.500+ schilderijen
Verschillende formaten - alles op 100% écht glas
Meer dan 7.500 blije klanten - klantbeoordeling 9+

Bestellen

Op deze pagina vind je antwoorden op de meestgestelde vragen met betrekking tot bestellen.

Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

Je kunt online snel en gemakkelijk een glasschilderij bestellen. Dit kan 24 uur per dag en 7 dagen per week. Kies een foto/motief uit een van de collecties op onze website. Kies vervolgens de gewenste maat. Plaats je bestelling in de winkelmand. Daarna kun je zelf beslissen of je als gast wilt bestellen of dat je een account aanmaakt.

De stappen samengevat:

  • Stap 1: Om een product te bestellen klik je op de productpagina op de knop "Toevoegen aan winkelwagen".
  • Stap 2: Het product is nu toegevoegd aan je winkelwagen. Klik vervolgens rechts bovenin op de "Winkelwagen"-afbeelding en daarna klik je op de knop "Bestellen". Wees gerust dit is nog steeds vrijblijvend en niet definitief.
  • Stap 3: Nu ben je beland op de checkout-pagina. Je hoeft bij ons geen account aan te maken om te kunnen bestellen. Je vult alle gegevens eenvoudig in.
  • Stap 4: Klik op "Kopen" om de bestelling af te ronden en over te gaan tot betalen. Je wordt daarna doorverwezen naar de instructiepagina om de betaling te voltooien.
  • Stap 5: Klaar! Nu gaan wij aan de slag om jouw glasschilderij zo snel mogelijk te produceren en klaar te maken voor verzending!

Wil je een maatwerk bestelling plaatsen waarbij je een eigen foto op glas wilt laten afdrukken? Kijk dan op de pagina eigen foto op glasschilderij voor de bestelinstructies.

Kan ik een schilderij uitproberen in mijn huis om te zien of het staat?

Elk glasschilderij wordt op maat gemaakt. Wij hebben geen glasschilderijen op voorraad en kunnen je helaas niets sturen om tijdelijk uit te proberen. Mocht je twijfelen over de maat of over meerdere kunstfoto's, stuur ons een bericht met jouw wensen en bij voorkeur met een foto van jouw muur (en afmetingen daarbij). Wij sturen je dan een digitale impressie van hoe het werk in jouw interieur eruit zal zien.

Hoeveel bedragen de verzendkosten?

Voor Nederland en België rekenen wij geen verzendkosten. Kortom, alle bestellingen in Nederland en België worden gratis verzonden!

Kan ik een bestelling doen vanuit België of een ander land?

Vanuit Nederland en België kun je bij ons bestellen. Neem voor verzending naar andere landen dan Nederland en België contact met ons op. We kijken graag wat we voor je kunnen doen.

Kan ik ook een afwijkend verzendadres invoeren?

Ja, je kan bij het bestellen ervoor kiezen om een afwijkend verzendadres ten opzichte van het factuuradres te gebruiken.

Is mijn bestelling verzekerd bij verzending?

Ja! Wij doen ons uiterste best om het glasschilderij in perfect staat bij je te bezorgen. Natuurlijk kan er altijd iets gebeuren tijdens een verzending. Is je pakket toch beschadigd tijdens transport, neem dan contact met ons op. Uiteraard gaan wij dit kosteloos voor je oplossen!

Hoe annuleer of wijzig ik mijn bestelling?

Het is mogelijk een bestelling te annuleren of te wijzigen tot het moment dat deze door ons in verwerking is genomen. Neem graag zo snel mogelijk contact op met de klantenservice om een wijziging of annulering door te geven. Daarbij is het handig als je je bestelnummer gereed houdt zodat we je nog sneller kunnen helpen.

Wat voor e-mails ontvang ik over mijn bestelling?

Je ontvangt normaliter de volgende e-mailberichten met betrekking tot je bestelling:

  • Een bevestigingsmail van je bestelling (inclusief de factuur als bijlage).
  • Een e-mail als bevestiging van je betaling.
  • Een e-mail met de planning van wanneer je bestelling naar verwachting klaar is voor verzending.
  • Een e-mail als je bestelling is klaargemaakt voor verzending (inclusief track & trace code).

Ik heb geen bevestigingsmail of factuur van mijn bestelling ontvangen?

Als je een bestelling hebt geplaatst ontvang je binnen een paar minuten automatisch een bestelbevestiging en factuur op het opgegeven e-mailadres. Het kan tot wel tien minuten duren voordat je bestelling verwerkt is en je een bevestigingsmail ontvangt.

Als je niets hebt ontvangen zit de e-mail vaak verstopt in je spam-folder. Controleer je spam-folder als je je bevestigingsmail niet kunt vinden. Het kan ook zijn dat je een verkeerd e-mailadres opgegeven hebt of dat er spelfout staat in het opgegeven e-mailadres. Stuur dan een e-mail met je naam en adresgegevens naar [email protected] en wij zorgen ervoor dat je alle bestelinformatie zo snel mogelijk alsnog ontvangt.

Wat is de status van mijn bestelling?

Wij houden je op de hoogte over je bestelling via de e-mail. Je ontvangt direct een bestelbevestiging en als de betaling correct is afgerond ontvang je ook een betaalbevestiging. Zodra jouw bestelling klaar is gemaakt voor verzending ontvang je de verzendbevestiging. In de verzendbevestiging vind je de link naar de track & trace code.

 

Heb je een vraag of wil je advies?

E-mail ons

Binnen 24 uur antwoord
(op werkdagen)

E-mail bericht

WhatsApp ons

Binnen 24 uur antwoord
(op werkdagen)

WhatsApp bericht

Bel ons

Maandag t/m vrijdag:
10:00 - 17:00 uur

085-0600235
9,8Review LogoWij scoren een 9,8 op WebwinkelKeur

Glazenschilderijen.nl

Japansetuinlaan 4
3452 RV Vleuten
Nederland

BTW-nummer: NL001866409B76
KvK-nummer: 73633895