Elk glasschilderij in verschillende afmetingen
Op maat gemaakt, 100% echt glas
Altijd gratis verzending
Eigen foto op glas
0
Elk glasschilderij in verschillende afmetingen
Op maat gemaakt, 100% echt glas
Altijd gratis verzending

Algemeen

Bij ons vind je een ruime collectie aan betaalbare glasschilderijen. Jij kiest zelf jouw favoriete kunstfoto en de gewenste maat. Elk glasschilderij wordt speciaal voor jou op maat gemaakt!

Jazeker!

  • Wil je een eigen foto op glas laten afdrukken? Vul dan het offerteformulier "glasschilderij laten maken" in en upload jouw foto. Wij komen dan zo snel mogelijk bij je terug met een prijsopgave en controle van jouw opgestuurde foto.
  • Wil je een kunstfoto uit de collectie in een ander formaat dan de standaardformaten vermeld bij jouw favoriete foto? Stuur ons een bericht via de knop op de betreffende productpagina. Wij gaan dan kijken wat er mogelijk is. Houdt wel rekening met een langere levertijd en hogere prijzen voor specifieke maatwerk-opdrachten.

Jazeker is dat mogelijk! Ben je als zakelijke klant (winkel, kantoor, restaurant, interieurstylist etc) op zoek naar een groter aantal glasschilderijen? Stuur dan een e-mail naar [email protected]. Vermeld in de e-mail wat jouw wensen zijn qua collectie en oplage. Wij nemen dan zo snel mogelijk contact met je op.

Wanneer het glasschilderij dat je wenst niet in onze webwinkel te vinden is, dan kun je altijd contact opnemen met onze klantenservice. Wij denken graag met je mee in de mogelijkheden.

Productinformatie

Bij ieder fotowerk staat vermeld in welke maten deze besteld kan worden. Dit zijn maten passend bij de verhoudingen van de foto. Vaak tussen de 8 en 16 verschillende afmetingen. Jij kiest de ideale maat die past bij jouw muur. Het glasschilderij wordt vervolgens op die maat gemaakt. Staat jouw favoriete maat er niet tussen, stuur ons dan een bericht met jouw wensen en bij voorkeur met een foto van jouw ruimte/muur (en afmetingen daarbij). Wij helpen je dan graag verder.

Wij kiezen voor eenvoud en transparantie. De prijs wordt alleen bepaald door de afmetingen. Het maakt daarbij niet uit wat jouw gekozen kunstfoto is. Kortom, een glasschilderij met een leeuwenkop in de afmeting 120x80 centimeter heeft dezelfde prijs als een glasschilderij met een schitterend landschap in 120x80 centimeter. Als je jouw favoriete foto gevonden hebt dan kun je kiezen voor de maat wat past bij jouw muur. Vervolgens zie je direct de prijs. Deze prijs is inclusief BTW en inclusief gratis bezorging bij jou thuis.

Wij leveren direct online aan consumenten zonder tussenkomst van partijen. Op die manier kunnen wij voordeliger zijn dan de meeste galerieën. Betaalbare fotokunst op glas, dat is waar wij dagelijks naar streven.

Wij verkopen alleen maar schilderijen gemaakt van écht glas, geen plexiglas of acrylglas. Dit hoogwaardige kwaliteit glas is gehard en heeft een dikte van 4 millimeter. Gehard glas is een veiligheidsglas die vele malen steviger is dan normaal glas. Deze stevigheid heeft het glas te danken aan de extreme verhitting en snelle verkoeling tijdens het productieproces. Kortom, elk glasschilderij is gemaakt van gehard veiligheidsglas en daarmee uiterst sterk, kraswerend en praktisch onbreekbaar.

Een schilderij in glas van 100x100 centimeter weegt circa 10 kilo. Bij elk product in ons assortiment hebben wij het gewicht vermeld staan bij de specificaties.

Bij elk glasschilderij wordt gratis een ophangsysteem meegeleverd. Het ophangsysteem bestaat uit metalen platen die al op de achterzijde bevestigd zijn en muurhangers (zie onderstaande afbeelding). Deze platen zijn zo ontworpen dat ze het gewicht van het glasschilderij kunnen dragen. Door het bevestigen van de twee bijbehorende haken op de muur kun je het schilderij gemakkelijk ophangen. Wij noemen dit een "blind ophangsysteem" omdat de bevestiging niet zichtbaar is aan de voorzijde van het paneel. Het glas van het schilderij hangt ongeveer een centimeter van de muur af. Dit geeft een mooi "zwevend" effect aan het schilderij. Net zoals in musea en in galerieën. Elk schilderij wordt helemaal compleet geleverd, inclusief ophangplaten (al bevestigd), afstandhouders (al bevestigd) en de benodigde muurhaken, schroeven en pluggen. In een paar eenvoudige stappen hang je jouw schilderij aan de muur!

Blind ophangsysteem

Bij elk glasschilderij wordt een blind ophangsysteem geleverd waarmee je het glasschilderij aan twee hangers op de muur kunt bevestigen. Deze hangers zijn zo ontwikkeld dat ze het gewicht van het glas zeker kunnen dragen. Aangezien er vele verschillende soorten schilderij-ophangrails bestaan, kunnen wij niet op voorhand zeggen of dat mogelijk is. Dit is onder andere afhankelijk van het maximale toegestane gewicht van zowel de haak-koord combinatie als de rail zelf.

Wij zorgen ervoor dat de schilderijen zeer stevig worden verpakt om transportschade te voorkomen. De verpakking bestaat onder meer uit een volledig piepschuim rand rondom het glas, beschermingsplaten en zeer dik karton. Wij bezuinigen niet op de verpakkingskosten. Daarnaast werken wij met bezorgdiensten die gewend zijn om met kwetsbare pakketten om te gaan.

Als je een bestaande foto uit de collectie in andere kleuren (bijvoorbeeld zwart-wit of sephia) wilt dan is dat vaak mogelijk. Stuur ons een bericht met je wensen en wij zullen een digitale preview sturen.

Om de prijzen laag te houden hebben wij geen fysieke winkel of showroom. Wij verkopen ons gehele assortiment online rechtstreeks aan consumenten. Op deze manier kunnen wij een ruime en betaalbare collectie aanbieden.

Wij adviseren het schoon te maken met een zachte doek. Zorg ervoor dat als je het schilderij aanraakt, dat je handen schoon zijn. Zo voorkom je (nieuwe) vlekken. Als er een vlek zit op je schilderij maak deze dan schoon met lauwwarm water. Gebruik in geen geval schuursponsen of agressieve schoonmaakmiddelen. Deze kunnen het materiaal beschadigen. Voor afstoffen kun je een schone en droge zachte doek gebruiken. Wees altijd voorzichtig dat je het schilderij niet van de muur afstoot of op een andere manier beschadigt.

Bestellen

Je kunt online snel en gemakkelijk een glasschilderij bestellen. Dit kan 24 uur per dag en 7 dagen per week. Kies een foto/motief uit een van de collecties op onze website. Kies vervolgens de gewenste maat. Plaats je bestelling in de winkelmand. Daarna kun je zelf beslissen of je als gast wilt bestellen of dat je een account aanmaakt.

De stappen samengevat:

  • Stap 1: Om een product te bestellen klik je op de productpagina op de knop "Toevoegen aan winkelwagen".
  • Stap 2: Het product is nu toegevoegd aan je winkelwagen. Klik vervolgens rechts bovenin op de "Winkelwagen"-afbeelding en daarna klik je op de knop "Bestellen". Wees gerust dit is nog steeds vrijblijvend en niet definitief.
  • Stap 3: Nu ben je beland op de checkout-pagina. Je hoeft bij ons geen account aan te maken om te kunnen bestellen. Je vult alle gegevens eenvoudig in.
  • Stap 4: Klik op "Kopen" om de bestelling af te ronden en over te gaan tot betalen. Je wordt daarna doorverwezen naar de instructiepagina om de betaling te voltooien.
  • Stap 5: Klaar! Nu gaan wij aan de slag om jouw glasschilderij zo snel mogelijk te produceren en klaar te maken voor verzending!

Wil je een maatwerk bestelling plaatsen waarbij je een eigen foto op glas wilt laten afdrukken? Kijk dan op de pagina eigen foto op glasschilderij voor de bestelinstructies.

Elk glasschilderij wordt op maat gemaakt. Wij hebben geen glasschilderijen op voorraad en kunnen je helaas niets sturen om tijdelijk uit te proberen. Mocht je twijfelen over de maat of over meerdere kunstfoto's, stuur ons een bericht met jouw wensen en bij voorkeur met een foto van jouw muur (en afmetingen daarbij). Wij sturen je dan een digitale impressie van hoe het werk in jouw interieur eruit zal zien.

Bij ons betaal je geen verzendkosten. Wij versturen je bestelde glasschilderij gratis binnen Nederland!

Helaas op dit moment niet standaard. De voornaamste reden is de kwetsbaarheid van onze producten bij het internationaal versturen. Neem voor verzending naar andere landen dan Nederland contact met ons op. We kijken graag wat we voor je kunnen doen.

Ja, je kan bij het bestellen ervoor kiezen om een afwijkend verzendadres ten opzichte van het factuuradres te gebruiken.

Ja! Wij doen ons uiterste best om het glasschilderij in perfect staat bij je te bezorgen. Natuurlijk kan er altijd iets gebeuren tijdens een verzending. Is je pakket toch beschadigd tijdens transport, neem dan contact met ons op. Uiteraard gaan wij dit kosteloos voor je oplossen!

Het is mogelijk een bestelling te annuleren of te wijzigen tot het moment dat deze door ons in verwerking is genomen. Neem graag zo snel mogelijk contact op met de klantenservice om een wijziging of annulering door te geven. Daarbij is het handig als je je bestelnummer gereed houdt zodat we je nog sneller kunnen helpen.

Je ontvangt normaliter de volgende e-mailberichten met betrekking tot je bestelling:

  • Een bevestigingsmail van je bestelling (inclusief de factuur als bijlage).
  • Een e-mail als bevestiging van je betaling.
  • Een e-mail als je bestelling is klaargemaakt voor verzending (inclusief track & trace code).

Als je een bestelling hebt geplaatst ontvang je binnen een paar minuten automatisch een bestelbevestiging en factuur op het opgegeven e-mailadres. Het kan tot wel tien minuten duren voordat je bestelling verwerkt is en je een bevestigingsmail ontvangt.

Als je niets hebt ontvangen zit de e-mail vaak verstopt in je spam-folder. Controleer je spam-folder als je je bevestigingsmail niet kunt vinden. Het kan ook zijn dat je een verkeerd e-mailadres opgegeven hebt of dat er spelfout staat in het opgegeven e-mailadres. Stuur dan een e-mail met je naam en adresgegevens naar [email protected] en wij zorgen ervoor dat je alle bestelinformatie zo snel mogelijk alsnog ontvangt.

Wij houden je op de hoogte over je bestelling via de e-mail. Je ontvangt direct een bestelbevestiging en als de betaling correct is afgerond ontvang je ook een betaalbevestiging. Zodra jouw bestelling klaar is gemaakt voor verzending ontvang je de verzendbevestiging. In de verzendbevestiging vind je de link naar de track & trace code.

Betalen

Ja, alle prijzen die wij via onze webshop communiceren zijn inclusief 21% BTW. De prijs die je ziet, is de prijs die je betaalt. Alle prijzen zijn ook altijd inclusief gratis verzending, dus geen verrassingen bij het afrekenen.

Wij bieden meerdere betrouwbare en veilige betaalmethodes aan. Je kunt kiezen voor betalen via iDeal, Creditcard (Visa of Mastercard), PayPal en Klarna Achteraf Betalen.

Wil je achteraf betalen? Kies dan voor Klarna Achteraf Betalen bij het afrekenen. Via Klarna betaal je het volledige bedrag na levering.

Bedrijven kunnen kiezen voor bestellen op factuur. Neem daarvoor contact op met onze klantenservice.

Alle betaalmethoden zijn gratis!

Achteraf betalen met Klarna is heel eenvoudig. Door Klarna als betaalmethode te kiezen kun je eerst je bestelling ontvangen voordat je daadwerkelijk betaald. Je krijgt van Klarna 14 dagen de tijd om jouw bestelling te voldoen. De betaaltermijn van 14 dagen start zodra je de bestelling ontvangen hebt.

Klarna hanteert zijn eigen voorwaarden. Bij het afrekenen bepaalt Klarna of je in aanmerking komt voor achteraf betalen of niet. Wij hebben daar geen invloed op. Heb je daar vragen over neem dan contact op met Klarna: https://www.klarna.com/nl/klantenservice/

Wil je een bestelling betalen met achteraf betalen via Klarna en lukt de betaling niet? Dat is erg vervelend. In sommige gevallen horen wij van klanten dat achteraf betalen om de één of andere reden niet wordt geaccepteerd tijdens het plaatsen van de bestelling. Wat is er aan de hand? Klarna kijkt real time of een bestelling wel of niet kan plaatsvinden. De meest voorkomende oorzaak dat een betaling wordt geweigerd, is omdat de ingevoerde adresgegevens of geboortedatum verkeerd zijn. Controleer dus als eerste of alle gegevens allemaal juist zijn ingevuld zonder typefouten. Een andere oorzaak is mogelijk dat het aankoopbedrag te hoog is om goedgekeurd te kunnen worden door Klarna. Dit is afhankelijk van jouw bestelgeschiedenis, ook bij andere webshops.

Glazenschilderijen kan helaas niet achterhalen wat de reden is van de afwijzing. Wij mogen dit ook niet weten vanwege de privacy. Wij adviseren je in dat geval om contact op te nemen met Klarna: https://www.klarna.com/nl/klantenservice/

Wij hechten er veel belang aan dat jij veilig en gemakkelijk online kunt betalen. Zodra je begint met afrekenen kom je terecht in een beveiligde betaalomgeving van onze betaalprovider Mollie. Je betaalgegevens worden versleuteld verstuurd via een SSL-verbinding. Je herkent een veilige SSL-verbinding aan het slotje in de adresbalk van je browser voor het woord (https://)www.glazenschilderijen.nl.

Helaas is dat op dit moment nog niet mogelijk.

Verzenden

Jouw glasschilderij wordt pas gemaakt als jij het bestelt. Specifiek voor jou op maat gemaakt. De gemiddelde levertijd bedraagt circa 20 tot 30 werkdagen (4-6 weken). Uiteraard begrijpen wij dat je eigenlijk niet wilt wachten, maar het is het wachten altijd meer dan waard :-)!

Wij rekenen geen verzendkosten. Alle bestellingen in Nederland worden gratis verzonden!

Wij verzenden in principe alleen binnen Nederland. De voornaamste reden is de kwetsbaarheid van onze producten bij het internationaal versturen. Wil je jouw schilderij naar een ander land verzenden? Stuur ons dan een e-mail op [email protected]. Wij kijken dan naar de mogelijkheden.

Wij werken samen met verschillende vervoerders, onder andere DPD. Daarnaast worden ook gespecialiseerde bezorgdiensten ingezet voor de grote(re) maten. Wij hebben met alle vervoerders afspraken gemaakt hoe om te gaan met deze kwetsbare pakketten. Samen streven wij ernaar je bestelling zo snel mogelijk te leveren.

Als je bestelling verzonden wordt, ontvang je per e-mail de track & trace informatie waarmee je de levering kan volgen. Daarbij wordt door de bezorgdienst aangegeven wanneer ze de bestelling komen bezorgen inclusief een indicatie van de tijd. Tevens kun je de track & trace gebruiken om op de dag zelf je pakket te volgen en op de hoogte te blijven van de leverstatus.

Zodra jouw bestelling is klaargemaakt voor verzending ontvang je een e-mail met de track & trace informatie.

In principe zou je binnen 3-4 werkdagen na verzendbevestiging je bestelling moeten ontvangen. Het weekend telt daarbij niet mee als werkdagen. Dit is iets langer dan de reguliere 1-2 werkdagen maar dat komt omdat jouw bestelling handmatig wordt gesorteerd bij de vervoerder. Vanwege (vaak) de omvang en ook de kwetsbaarheid van het product. Heb je na 3-4 werkdagen na verzendbevestiging je bestelling nog niet ontvangen? Stuur dan een e-mail naar [email protected]. Wij gaan dan direct bekijken wat er aan de hand is en helpen je zo snel mogelijk verder.

Wij vinden het heel vervelend als je glasschilderij beschadigd geleverd wordt. Hoewel wij er alles aan doen om dat te voorkomen, kan het helaas toch gebeuren dat je pakket beschadigd raakt tijdens het transport. Uiteraard willen we dat correct voor je oplossen! Neem zo snel mogelijk contact met ons op via [email protected]. Vermeld in de e-mail je ordernummer en stuur foto's mee van het beschadigde glasschilderij en van de (beschadigde) verpakking. Wij nemen dan contact met je op om dit netjes en snel voor je oplossen. Bewaar de verpakking en beschadigde glasschilderij totdat er een oplossing is. Als wij je vragen om het product retour te sturen vanwege de schade, dan betalen wij vanzelfsprekend de verzendkosten. Stuur je glasschilderij nooit terug zonder eerst contact te hebben gehad met onze klantenservice.

Retourneren

Dit is afhankelijk van je bestelling.

  • Kies je voor een kunstfoto uit onze collectie in een standaard-maat, dan kun je het glasschilderij als deze niet naar wens is binnen 14 dagen retour sturen.
  • Kies je voor een eigen foto op glas (bijvoorbeeld je huwelijksfoto) of voor een niet standaard-maat, dan kan deze niet geretourneerd worden. Jouw bestelling wordt dan specifiek naar jouw wensen op maat gemaakt. Om deze reden vervalt het herroepingsrecht. Dat wil zeggen dat je je bestelling niet terug kan sturen.

Hoe zit dit?
De Algemene Voorwaarden (en wettelijk) bepalen: "Bij de aankoop van producten heeft de consument de mogelijkheid de overeenkomst zonder opgave van redenen te ontbinden gedurende 14 dagen.". Hier is echter een uitzondering op. Namelijk, artikel 8 - lid 2 van de Algemene Voorwaarden:
"Uitsluiting van het herroepingsrecht is slechts mogelijk voor producten:
- die door de ondernemer tot stand zijn aangebracht overeenkomstig specificaties van de consument;
- die duidelijk persoonlijk van aard zijn; ...".
Dit betekent dat alle producten die voor jou op maat gemaakt worden niet geretourneerd kunnen worden.

Wil je een glasschilderij retourneren? Bekijk eerst de vraag "Kan ik mijn bestelling retourneren?" of dit mogelijk is. Als het mogelijk is, meld je retour aan binnen de bedenktermijn van 14 dagen. Stuur een e-mail naar onze klantenservice [email protected] met daarin je bestelnummer en bij voorkeur de reden van retour. Het is niet verplicht om een reden van retour/herroeping te vermelden, maar wij vinden het wel fijn om dit te weten om er zo van te kunnen leren. Wij sturen je dan de instructies om het schilderij terug te sturen. De kosten voor het terugsturen zijn voor rekening van de klant. Na retourontvangst storten we binnen 5 dagen je aankoopbedrag terug. Om het volledige aankoopbedrag terug te krijgen is het belangrijk om je product in de originele staat en onbeschadigd terug te sturen.

Bij het retour sturen is goed om met de volgende punten rekening te houden:

  • Je kunt uitsluitend retourneren binnen de bedenktermijn van 14 dagen na ontvangst van je bestelling. Na melding van je retour heb je 14 dagen de tijd om het product terug te sturen. Buiten deze termijn kunnen wij de retour niet meer accepteren.
  • Je mag het product uitsluitend retour sturen als het ongebruikt is (dus nog niet opgehangen) en in de originele verpakking zit. Is een product beschadigd of niet netjes verpakt bij het retourneren dan kunnen wij hiervoor kosten in rekening brengen. Is het product gebruikt of ontbreekt de originele verpakking, dan kan deze niet meer geretourneerd worden.
  • Je bent zelf verantwoordelijk bij eventuele beschadiging of verdwijning van het product tijdens het retourproces.

Nadat je de retourzending hebt afgegeven bij de vervoerder, kan het zo'n 2-3 werkdagen duren voordat het pakket ons heeft bereikt. Je zult daarna de terugbetaling uiterlijk binnen 5 werkdagen ontvangen op dezelfde wijze als waar je de bestelling mee hebt betaald (iDeal, Creditcard, PayPal etc).

Garantie - reviews - klachten

Voor elk schilderij dat je bij ons koopt, geldt vanzelfsprekend de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Onder deze garantieregeling valt helaas niet schade aan het schilderij die door eigen schuld/handelen is ontstaan. Wanneer je bijvoorbeeld jouw schilderij laat vallen dan valt dit onder je eigen risico. Wij bieden ook geen garantie bij schade als je een ander ophangsysteem gebruikt dan wat standaard meegeleverd is.

We vinden het belangrijk dat reviews een zo goed mogelijk beeld geven over onze producten en service. Onze beoordelingen worden daarom, onpartijdig, beheerd door WebwinkelKeur. WebwinkelKeur heeft maatregelen getroffen om de echtheid van reviews te garanderen. Welke maatregelen dit zijn lees je hier.

Onze klanten worden niet beloond voor het schrijven van reviews. Er worden geen kortingen of andere cadeautjes gegeven. We vinden het belangrijk dat reviews een zo goed mogelijk beeld geven over onze producten en service.

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland, bijvoorbeeld dat een bestelling wordt beschadigd tijdens transport. Vanzelfsprekend willen we dat netjes voor je oplossen! We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar [email protected]. Wij nemen dan contact met je op om samen tot een oplossing te kunnen komen.

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om jouw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/. Tevens is het voor consumenten mogelijk om een klacht voor te leggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR platform. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Je kunt altijd contact opnemen met ons via [email protected], wij streven ernaar om binnen 24 uur je e-mail te beantwoorden.

Laat een reactie achter

* Verplichte velden

Heb je een vraag of wil je advies?

E-mail ons

Binnen 24 uur antwoord
(op werkdagen)

E-mail bericht

WhatsApp ons

Binnen 24 uur antwoord
(op werkdagen)

WhatsApp bericht

Bel ons

Maandag t/m vrijdag:
10:00 - 17:00 uur

085-0600235
9,7Review LogoWij scoren een 9,7 op WebwinkelKeur

Glazenschilderijen.nl

Japansetuinlaan 4
3452 RV Vleuten
Nederland

BTW-nummer: NL001866409B76
KvK-nummer: 73633895

Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? JaNeeMeer over cookies »