Elk glasschilderij in verschillende afmetingen
Op maat gemaakt, 100% echt glas
Altijd gratis verzending
Eigen foto op glas
0
Elk glasschilderij in verschillende afmetingen
Op maat gemaakt, 100% echt glas
Altijd gratis verzending

Garantie, reviews en klachten

Op deze pagina vind je antwoorden op de meestgestelde vragen met betrekking tot garantie en klachten.

Hoe is de garantie geregeld?

Voor elk schilderij dat je bij ons koopt, geldt vanzelfsprekend de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Onder deze garantieregeling valt helaas niet schade aan het schilderij die door eigen schuld/handelen is ontstaan. Wanneer je bijvoorbeeld jouw schilderij laat vallen dan valt dit onder je eigen risico. Wij bieden ook geen garantie bij schade als je een ander ophangsysteem gebruikt dan wat standaard meegeleverd is.

Hoe werken jullie met reviews?

We vinden het belangrijk dat reviews een zo goed mogelijk beeld geven over onze producten en service. Onze beoordelingen worden daarom, onpartijdig, beheerd door WebwinkelKeur. WebwinkelKeur heeft maatregelen getroffen om de echtheid van reviews te garanderen. Welke maatregelen dit zijn lees je hier.

Onze klanten worden niet beloond voor het schrijven van reviews. Er worden geen kortingen of andere cadeautjes gegeven. We vinden het belangrijk dat reviews een zo goed mogelijk beeld geven over onze producten en service.

Hoe kan ik een klacht indienen?

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland, bijvoorbeeld dat een bestelling wordt beschadigd tijdens transport. Vanzelfsprekend willen we dat netjes voor je oplossen! We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar [email protected]. Wij nemen dan contact met je op om samen tot een oplossing te kunnen komen.

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om jouw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/. Tevens is het voor consumenten mogelijk om een klacht voor te leggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR platform. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Wat als mijn vraag hier niet tussen staat?

Je kunt altijd contact opnemen met ons via [email protected], wij streven ernaar om binnen 24 uur je e-mail te beantwoorden.

 

Heb je een vraag of wil je advies?

E-mail ons

Binnen 24 uur antwoord
(op werkdagen)

E-mail bericht

WhatsApp ons

Binnen 24 uur antwoord
(op werkdagen)

WhatsApp bericht

Bel ons

Maandag t/m vrijdag:
10:00 - 17:00 uur

085-0600235
9,7Review LogoWij scoren een 9,7 op WebwinkelKeur

Glazenschilderijen.nl

Japansetuinlaan 4
3452 RV Vleuten
Nederland

BTW-nummer: NL001866409B76
KvK-nummer: 73633895

Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? JaNeeMeer over cookies »