- Over ons
- Veelgestelde vragen (FAQs)
- Productinformatie
- Bestellen
- Betalen
- Verzenden en bezorgen
- Retourneren
- Garantie, reviews en klachten
Garantie, reviews en klachten
Op deze pagina vind je antwoorden op de meestgestelde vragen met betrekking tot garantie en klachten.
Zijn jullie aangesloten bij een keurmerk?
Ja, wij zijn aangesloten bij het onafhankelijke keurmerk WebwinkelKeur. Glazenschilderijen.nl komt daarmee door de (jaarlijkse) keuring wat betekent dat wij voldoen aan alle belangrijke Europese en Nederlandse regels op het gebied van kopen op afstand. Wij dragen met trots dit keurmerk omdat dit de betrouwbaarheid van Glazenschilderijen.nl onderstreept. WebwinkelKeur is een onafhankelijk keurmerk waar consumenten ook terecht kunnen met klachten over de aangesloten webwinkel. Als onafhankelijk partij staat WebwinkelKeur tevens garant voor de echtheid van de klantbeoordelingen.
Hoe worden jullie beoordeeld door klanten?
Klanttevredenheid staat hoog in het vaandel bij Glazenschilderijen.nl. Klanten beoordelen ons via de onafhankelijke partij WebwinkelKeur. Onze klanten beoordelen ons met een dikke 9+. En daar zijn wij natuurlijk supertrots op! Bekijk alle beoordelingen en ervaringen van onze klanten op:
Hoe werken jullie met reviews?
We vinden het belangrijk dat reviews een zo goed mogelijk beeld geven over onze producten en service. Onze beoordelingen worden daarom, onpartijdig, beheerd door WebwinkelKeur. WebwinkelKeur heeft maatregelen getroffen om de echtheid van reviews te garanderen. Welke maatregelen dit zijn lees je hier.
Onze klanten worden niet beloond voor het schrijven van reviews. Er worden geen kortingen of andere cadeautjes gegeven. We vinden het belangrijk dat reviews een zo goed mogelijk beeld geven over onze producten en service.
Hoe is de garantie geregeld?
Voor elk schilderij dat je bij ons koopt, geldt vanzelfsprekend de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Onder deze garantieregeling valt helaas niet schade aan het schilderij die door eigen schuld/handelen is ontstaan. Wanneer je bijvoorbeeld jouw schilderij laat vallen dan valt dit onder je eigen risico. Wij bieden ook geen garantie bij schade als je een ander ophangsysteem gebruikt dan wat standaard meegeleverd is of als je gebruik maakt van een schilderij-railsysteem.
Hoe kan ik een klacht indienen?
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland, bijvoorbeeld dat een bestelling wordt beschadigd tijdens transport. Vanzelfsprekend willen we dat netjes voor je oplossen! We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar [email protected]. Wij nemen dan contact met je op om samen tot een oplossing te kunnen komen.
Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om jouw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/. Tevens is het voor consumenten mogelijk om een klacht voor te leggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR platform. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
Wat als mijn vraag hier niet tussen staat?
Je kunt altijd contact opnemen met ons via [email protected], wij streven ernaar om binnen 24 uur je e-mail te beantwoorden.
Heb je een vraag of wil je advies?
E-mail ons
Binnen 24 uur antwoord
(op werkdagen)
WhatsApp ons
Binnen 24 uur antwoord
(op werkdagen)
Bel ons
Maandag t/m vrijdag:
10:00 - 17:00 uur
Glazenschilderijen.nl
Japansetuinlaan 4
3452 RV Vleuten
Nederland
BTW-nummer: NL001866409B76
KvK-nummer: 73633895